Гарантії/обмін/повернення
На які товари надається гарантія?
На більшість товарів у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності заводських браків і дефектів. Термін гарантії вказано в описі пристрою.
Гарантія дійсна на термін від 14 до 365 днів залежно від товару. Гарантійні зобов'язання підтверджуються гарантійним талоном (чеком). Гарантія дійсна з моменту отримання товару покупцем. Переконайтеся, що при отриманні товару відсутні дефекти, а комплектація повна.
Чи можу я повернути/обміняти товар, якщо мені він не підійшов?
Так, ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання товару ("Закон про захист прав споживачів"). Товар не повинен мати ознак експлуатації та змін. Для обміну або повернення зв'яжіться з нами за телефонами в розділі "Контакти" або напишіть листа з темою "Повернення/обмін товару" з описом проблеми, ПІБ, номером замовлення.
Як бути, якщо з товаром проблеми?
Якщо гарантійний термін ще не минув, а з товаром виникли проблеми, то зверніться до нас за контактними телефонами або напишіть листа. Ми також виконуємо післягарантійне обслуговування.
Зверніть увагу:
- Транспортування товару на повернення, обмін, відправлення на ремонт, повернення з ремонту здійснюється за рахунок покупця, якщо інші умови не були обумовлені заздалегідь.
Гарантія не поширюється:
- Пошкодження, спричинені внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, потрапляння сторонніх предметів, запиленість);
- Пошкодження, спричинені внаслідок аварійного підвищення або зниження напруги в електромережі або неправильним підключенням до мережі;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням;
- На товари, в яких було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені компоненти товару;
- Природний знос або вичерпання ресурсу товару або комплектуючих;